Hotel Garden Nevis

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska, (Bułgaria)

Garden Nevis zdaniem specjalistów Urlop.pl

SUNEOCLUB Garden Nevis to doskonały wybór dla osób poszukujących komfortowego wypoczynku w atrakcyjnej lokalizacji. Pokoje są przestronne i dobrze utrzymane, co zapewnia wygodę podczas pobytu. Goście doceniają bliskość plaży, która znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od hotelu. Dodatkowo, dogodna lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji i sklepów, co pozwala w pełni cieszyć się urokami okolicy. Hotel oferuje przyjemną atmosferę oraz pomocną obsługę, co wpływa na komfort pobytu. SUNEOCLUB Garden Nevis to miejsce warte uwagi przy planowaniu wakacji.

  • Nr 27 wśród 98 hoteli 3* w Słonecznym Brzegu
  • ok. 350m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 1h 40min.

Opis hotelu Garden Nevis

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Ok. 350 m od piaszczystej plaży leży hotel plażowy (w 2. linii) Garden Nevis, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Burgas jest oddalone o około 38 km (Varna około 100 km, Sofia około 420 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 50 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 10 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 38 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Aqua park (ok. 1 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 40 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 27 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 100 km.Wyposażenie :Ten 5-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2022 roku, oddaje do dyspozycji gości 162 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), minimarket, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (07:30 - 23:00), piwo (09:00 - 23:00), wino (09:00 - 23:00), kawa i herbata (07:30 - 23:00), lokalne alkohole (09:00 - 23:00), przekąski (11:00 - 17:30) oraz bezpłatny dostęp do Internetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (za opłatą), siłownia i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 500 m od hotelu). W odległości ok. 500 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 8 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Hotel znany jest również jako

  • Tui Suneo Garden Nevis
  • Hotel Garden Nevis
  • Suneo Garden Nevis
  • Hotel Garden Nevis (Pkt)

Dane GPS

N 42º 42' 7.8948"
E 27º 42' 55.1266"

Opinie o hotelu Garden Nevis

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1095 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
77% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
666 opinii
5.0
26 opinii
4.0
182 opinie
3.0
119 opinii
2.0
36 opinii
1.0
66 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Garden Nevis

Opinie o hotelu i otoczeniu

SUNEOCLUB Garden Nevis wyróżnia się dogodnym położeniem, blisko plaży i głównej ulicy, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji. Hotel oferuje przestronne pokoje z balkonami, z których część zapewnia widok na basen i okolicę. Otoczenie obiektu zdobią zadbane ogrody, które tworzą przyjemną atmosferę. Części wspólne są utrzymane w czystości, a personel dba o komfort gości, co sprzyja relaksującemu pobytowi.

Opinie o pokoju

Pokoje w SUNEOCLUB Garden Nevis są przestronne i dobrze wyposażone, oferując udogodnienia takie jak klimatyzacja i telewizor. Goście doceniają czystość oraz regularne sprzątanie, co zapewnia komfortowy pobyt. Wygodne łóżka oraz regularna wymiana pościeli i ręczników podnoszą standard zakwaterowania. Łazienki są funkcjonalne, choć niektóre opinie wskazują na potrzebę drobnych poprawek. Ogólnie pokoje zapewniają wygodne warunki do wypoczynku.

Opinie o gastronomii

Hotelowa oferta gastronomiczna obejmuje szeroki wybór dań kuchni międzynarodowej oraz lokalnych specjałów. Przy basenie działa bar z przekąskami, oferujący lekkie posiłki. W ramach opcji all-inclusive dostępne są różnorodne napoje, w tym lokalne koktajle. Obsługa dba o jakość i świeżość serwowanych potraw, co sprawia, że posiłki są przyjemnym elementem pobytu.

Opinie o basenie

Basen w hotelu jest przestronny i regularnie czyszczony, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Wokół niego rozmieszczono liczne leżaki, dzięki czemu nie ma potrzeby ich wcześniejszej rezerwacji. Przy basenie działa bar serwujący przekąski i napoje, co pozwala na przyjemne spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Dodatkowe atrakcje przy basenie sprawiają, że jest to idealne miejsce na rodzinny relaks.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w dogodnym miejscu, zaledwie kilka minut spacerem od plaży, co jest dużym udogodnieniem dla miłośników wypoczynku nad morzem. Plaża jest łatwo dostępna, choć droga do niej prowadzi przez mniej zadbaną alejkę, co może być nieco uciążliwe wieczorem. Na miejscu można korzystać z różnorodnych atrakcji, takich jak sporty wodne, a także cieszyć się spokojem z dala od tłumów. Bliskość plaży i głównej ulicy umożliwia łatwy dostęp do lokalnych rozrywek.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

SUNEOCLUB Garden Nevis to doskonały wybór dla rodzin z dziećmi, oferujący wiele atrakcji i udogodnień dla najmłodszych. Na terenie obiektu znajduje się mniejszy basen dla dzieci, otoczony wygodnymi leżakami, co pozwala rodzicom na chwilę relaksu. Animatorzy organizują różnorodne gry i zabawy, a wieczorne mini disco dostarcza dzieciom dodatkowej rozrywki. Dodatkowo, dostępny jest plac zabaw oraz świetlica z grami planszowymi. Restauracja zapewnia krzesełka dla dzieci i szeroki wybór posiłków, dostosowanych do potrzeb najmłodszych.

Opinie o rozrywce i sport

Goście SUNEOCLUB Garden Nevis mogą korzystać z bogatej oferty rozrywek i aktywności sportowych. Animatorzy organizują zajęcia takie jak joga, gimnastyka w wodzie, rzutki czy water polo, a wieczorne animacje zapewniają dodatkową rozrywkę. Hotel położony jest w pobliżu plaży i centrum, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji. Dla osób aktywnych dostępne są poranne ćwiczenia prowadzone przez zespół animacyjny, co pozwala na aktywny i relaksujący wypoczynek.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel SUNEOCLUB Garden Nevis znajduje się w świetnej lokalizacji, niedaleko plaży i centrum miasta. W okolicy dostępne są liczne atrakcje, takie jak parki wodne, sporty wodne czy mini golf. Miłośnicy zakupów znajdą tu wiele sklepów, a wieczorami można odwiedzić promenadę z występami ulicznych artystów. Dogodna lokalizacja umożliwia również łatwy dostęp do transportu publicznego, co pozwala na zwiedzanie pobliskich miejsc, takich jak Nessebar.

Ocena klientów
Holiday Check
6.0 / 6
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica6.0
Gastronomia6.0
infrastruktura6.0
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(13 opinii)

Thumb up Holiday Check
69%
4.8 /6

Hotel

4.8

Pokój

4.7

Serwis

4.6

Położenie

4.0

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Marta
lipiec 2024
Zweryfikowane
6.0 / 6
Uzasadnienie
Sam hotel ok, jedzenie średnie ale nie było złe, każdy dla siebie coś znalazł, 5-10 min na plażę. Polecam.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Garden Nevis

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Garden Nevis ?

Czy hotel Garden Nevis jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Garden Nevis według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Garden Nevis ?

Czy Hotel Garden Nevis jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Garden Nevis ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Burgas Airport" ?

Lokalizacja hotelu Garden Nevis

Jaka jest pogoda w Słonecznym Brzegu?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie