Hotel Grand Hotel (Sveti Vlas)

Święty Włas, Riwiera Bułgarska, (Bułgaria)

Grand Hotel (Sveti Vlas) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Grand Hotel (Sveti Vlas) wyróżnia się wysokiej jakości jedzeniem, które jest urozmaicone i smaczne, spełniając oczekiwania wielu gości. Panująca w hotelu atmosfera jest przyjazna i gościnna, dzięki czemu każdy czuje się mile widziany. Pokoje są przestronne, czyste i dobrze wyposażone, zapewniając komfortowy pobyt. Dbałość o czystość i porządek w całym obiekcie stanowi dodatkowy atut dla odwiedzających. Należy jednak wspomnieć o pewnych niedociągnięciach w stanie technicznym hotelu, które mogą wpływać na komfort pobytu. Mimo to, Grand Hotel (Sveti Vlas) pozostaje doskonałym miejscem na relaksujący wypoczynek, oferując smaczną kuchnię, przyjazną obsługę i komfortowe warunki, co czyni go atrakcyjnym wyborem zarówno dla rodzin, jak i par.

  • Nr 6 wśród 34 w kategorii najlepszy hotel w Św. Własie
  • ok. 100m od plaży
  • Długość lotu 1h 40min.

Opis hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)

Opis ogólny:
Hotel plażowy Grand Hotel Sveti Vlas, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, położony jest w pobliżu piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Burgas jest oddalone o około 52 km (Varna około 95 km, Sofia około 483 km). W okolicy hotelu znajduje się kilka obiektów handlowych i supermarket. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 2 km. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu). Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 5 km. Lotnisko (BOJ) położone jest ok. 32 km od hotelu. Kolejne lotnisko (VAR) jest oddalone o ok. 102 km.
Wyposażenie :
Ten 6-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2024 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 65 pokoi. Obiekt posiada recepcję, lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi w wyznaczonych miejscach. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 120 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem i usługami tłumaczeniowymi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się podgrzewany basen z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od maja do października). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Napoje bezalkoholowe, piwo, wino, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze, lokalne alkohole, przekąski, jeden posiłek w restauracji á-la-carte, bezpłatny dostęp do Internetu, 24-godzinny serwis, bezpłatny minibar w pokoju (limitowany) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt). Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, przechowalni rowerów (za opłatą) oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za opłatą). Oferty wellness: strefa spa, taras słoneczny, sauna, jacuzzi, łaźnia parowa i hammam bezpłatnie. Masaże odpłatnie.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Eurocard/MasterCard oraz karta EC.
Standard pokój rodzinny
Przestronne pokoje (powierzchnia: ok. 28-32 m) wyposażone są w łóżko king size, dodatkowe łóżko, wykładzinę dywanową, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od lutego do listopada). Łazienka z prysznicem. 
Double Luxury Pokój:
Przestronne pokoje (powierzchnia: ok. 22-28 m) wyposażone są w łóżko francuskie, wykładzinę dywanową, ogrzewanie (sterowane centralnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję kablową oraz klimatyzację z centralnym sterowaniem (od lutego do listopada). Łazienka z prysznicem. 

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Świadczenia w cenie

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta; w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu. W Bułgarii wysoki sezon obejmuje zazwyczaj miesiące lipiec - sierpień - przed i po wysokim sezonie hotele ograniczają ofertę dostępnych atrakcji, barów, animacji.

Hotel znany jest również jako

  • Grand Hotel Sveti Vlas

Dane GPS

N 42º 42' 33.7176"
E 27º 44' 46.302"

Opinie o hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 253 opinie z różnych źródeł
5.3 / 6
Bardzo dobry
86% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
205 opinii
5.0
0 opinii
4.0
12 opinii
3.0
10 opinii
2.0
7 opinii
1.0
19 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Grand Hotel (Sveti Vlas) zachwyca położeniem blisko plaży, oferując piękne widoki na morze. Otoczenie hotelu sprzyja relaksowi i odpoczynkowi, a wnętrza są czyste i zadbane, co zapewnia komfortowy pobyt. Goście mogą liczyć na spokojną atmosferę, choć w niektórych strefach relaksu może być nieco głośniej. Dodatkowym udogodnieniem jest dobrze wyposażona siłownia z widokiem na morze, idealna dla osób aktywnych.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu są przestronne, czyste i przytulne, co zapewnia komfortowy pobyt. Regularne sprzątanie utrzymuje wysoki standard czystości. Niektórzy goście wspominają o problemach z ciepłą wodą oraz braku kabiny prysznicowej, co może powodować zalewanie podłogi w łazience. Klimatyzacja działa sprawnie, choć jej umiejscowienie na tarasie może generować hałas. Mimo drobnych niedogodności, większość gości jest zadowolona z warunków oferowanych przez pokoje.

Opinie o gastronomii

Goście Grand Hotel (Sveti Vlas) mogą delektować się różnorodną i smaczną kuchnią, która spełnia oczekiwania wielu osób. Wysoka jakość i świeżość potraw są często podkreślane, a desery wyróżniają się wyjątkowym smakiem. Bezpłatny mini bar w pokojach stanowi dodatkowy atut. Choć niektórzy zauważyli, że jedzenie bywało chłodne, ogólne wrażenia kulinarne pozostają bardzo pozytywne. Hotel oferuje również szeroki wybór win, co zadowoli miłośników tego trunku.

Opinie o rozrywce i sport

Obiekt oferuje doskonałe warunki dla osób aktywnych, w tym przestronną siłownię na dwóch piętrach z widokiem na morze. Goście mogą uczestniczyć w różnorodnych zajęciach grupowych, takich jak Fly joga czy Cross Fit, prowadzonych przez wykwalifikowanych trenerów. Kameralna strefa spa zapewnia relaks w łaźni parowej i strefie wypoczynku. To miejsce szczególnie przypadnie do gustu osobom ceniącym nowoczesne udogodnienia i aktywny styl życia.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas) ?

Czy hotel Grand Hotel (Sveti Vlas) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Grand Hotel (Sveti Vlas) według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Burgas Airport" ?

Lokalizacja hotelu Grand Hotel (Sveti Vlas)

Jaka jest pogoda w Św. Własie?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
7
8
11
15
19
25
28
28
24
18
14
9
średnia temp. w nocy
2
3
5
8
13
18
21
21
18
13
9
5
śr. ilość dni słonecznych
24
22
26
24
23
22
26
28
27
26
26
25
śr. ilość dni deszczowych
7
6
5
6
8
8
5
3
3
5
4
6
średnie opady (mm)
65.01
49.6
44.7
48.21
56.29
58.44
40.37
15.51
37.23
71.1
51.45
70.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie