Uzasadnienie
Hotel nie jest wart swoich 3 gwiazdek. Poziom posiłków bardzo niski, mało urozmaicone i nie smaczne. W każdym miejscu w hotelu było bardzo brudno, nawet na stołówce, co jest niedopuszczalne. Obsługa hotelu była niekulturalna, nie szanowała swoich gości. Wręcz miała ich gdzieś. Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką pogardą w stosunku do gości hotelowych. Czuliśmy się jak wrogowie. Obsługa hotelu oskarżyła nas o oszustwo, a po wyjaśnieniu sprawy nawet nie dostaliśmy przeproszenia z ich strony- skandal !!! Nawet osobista skarga do właściciela hotelu wyglądała tak, iż nie interesowała go opinia gości i problemy ich z personelem hotelowym. Trzeba uważać na rachunki, które się opłaca w recepcji za napoje itp. Mieliśmy taką sytuację, iż Pani recepcjonistka chciała nas naciągnąć do opłacenia rachunku, który był na nasz pokój, jednak data wystawienia była z dwu-miesięcznym wyprzedzeniem. To było czyste oszustwo i próba wyłudzenia. Dużym minusem są goście Brytyjscy, którzy są traktowani jak „królowie” i zachowują się jakby byli tam sami. Hotel jest typowy jak dla emerytów. Nawet nie można porozmawiać przy basenie, który był malutki, bo obsługa hotelowa miała z tym problem. Po wieczornym posiłku, hotel jakby wymierał. Jedynym plusem był przepiękny widok i niestety tylko to. Bardzo odradzam pobytu tam !!!
Komu odradzasz i dlaczego?
Hotel nie jest wart swoich 3 gwiazdek. Poziom posiłków bardzo niski, mało urozmaicone i nie smaczne. W każdym miejscu w hotelu było bardzo brudno, nawet na stołówce, co jest niedopuszczalne. Obsługa hotelu była niekulturalna, nie szanowała swoich gości. Wręcz miała ich gdzieś. Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką pogardą w stosunku do gości hotelowych. Czuliśmy się jak wrogowie. Obsługa hotelu oskarżyła nas o oszustwo, a po wyjaśnieniu sprawy nawet nie dostaliśmy przeproszenia z ich strony- skandal !!! Nawet osobista skarga do właściciela hotelu wyglądała tak, iż nie interesowała go opinia gości i problemy ich z personelem hotelowym. Trzeba uważać na rachunki, które się opłaca w recepcji za napoje itp. Mieliśmy taką sytuację, iż Pani recepcjonistka chciała nas naciągnąć do opłacenia rachunku, który był na nasz pokój, jednak data wystawienia była z dwu-miesięcznym wyprzedzeniem. To było czyste oszustwo i próba wyłudzenia. Dużym minusem są goście Brytyjscy, którzy są traktowani jak „królowie” i zachowują się jakby byli tam sami. Hotel jest typowy jak dla emerytów. Nawet nie można porozmawiać przy basenie, który był malutki, bo obsługa hotelowa miała z tym problem. Po wieczornym posiłku, hotel jakby wymierał. Jedynym plusem był przepiękny widok i niestety tylko to. Bardzo odradzam pobytu tam !!!
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień, podróżuje 2 razy w roku