Hotel Ambassador (Xemxija)

Xemxija, (Malta)

Ambassador (Xemxija) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Ambassador (Xemxija) oferuje przyjemną atmosferę oraz zadbany basen, stanowiący dobre miejsce na relaks. Goście często chwalą przyjazną obsługę, która dba o komfort pobytu. Jednakże niektóre opinie wskazują na przestarzały stan pokoi oraz problemy z łazienkami, co może obniżać satysfakcję z pobytu. Czystość również bywa przedmiotem uwag. Mimo tych mankamentów, hotel może być odpowiednim wyborem dla osób mniej wymagających lub tych, którzy planują spędzać większość czasu na zwiedzaniu okolicy.

  • Nr 44 wśród 59 hoteli 3* na Malcie
  • ok. 350m od plaży

Opis hotelu Ambassador (Xemxija)

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - ambassador hotel malta:

Hotel położony jest w miejscowosci Xemxija, w pobliżu St.Paul's Bay. Do plazy ok. 3,5 km. W okoilicy znajdują sie sklepy, resauracje, bary i inne atrakcje. Lotnisko oddalone jest ok. 22 km.

Adres - ambassador hotel:

Street Triq it-Turisti , Shipwreck Promenade, Xemxija, St.Paul´s (Bugibba, Qawra)
Tel: +356 21 573 870     ,    Web: www.ambassadormalta.com  

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1960. Obiekt oferuje 46 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dostępne są również lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Obiekt oferuje szeroką gamę aktywności sportowych i zajęć w czasie wolnym. Obiekt posiada basen i basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak snorkeling i nurkowanie. W ofercie znajduje się program zabaw dla dzieci.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie i kolacja.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5  Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
+++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg  *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280- 450 PLN.   * Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.
++++ Enter Air (E4): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Hotel znany jest również jako

  • Ambassador Hotel

Dane GPS

N 35º 57' 6.2508"
E 14º 23' 17.0105"

Opinie o hotelu Ambassador (Xemxija)

Aktualna średnia ocena

podsumowując 574 opinie z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
50% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
122 opinie
5.0
0 opinii
4.0
166 opinii
3.0
124 opinie
2.0
78 opinii
1.0
84 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Ambassador (Xemxija)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Ambassador (Xemxija) znajduje się w spokojnej części zatoki St Pauls, oferując piękne widoki na morze i okolicę. Lokalizacja sprzyja zwiedzaniu północnej Malty, z łatwym dostępem do atrakcji turystycznych i przystanków autobusowych. Hotel wyróżnia się czystością, a jego części wspólne, w tym basen, są dobrze utrzymane. Cisza i spokój panujące w okolicy sprzyjają relaksowi, a widoki z balkonów, szczególnie o wschodzie słońca, pozostają w pamięci na długo.

Opinie o pokoju

Pokoje w hotelu różnią się pod względem komfortu i standardu. Część z nich jest czysta, z wygodnymi łóżkami i działającą klimatyzacją, co zapewnia przyjemny pobyt. Jednak niektóre pokoje są przestarzałe, z niewygodnymi łóżkami i słabą izolacją akustyczną, co może wpływać na komfort snu. Łazienki bywają małe i wymagają modernizacji, z problemami takimi jak nieszczelne drzwi czy trudności z odpływem. Mimo tych mankamentów, podstawowy standard może być wystarczający dla mniej wymagających gości.

Opinie o gastronomii

Ambassador (Xemxija) oferuje szeroki wybór opcji gastronomicznych, które mogą przypaść do gustu wielu gościom. Śniadania obejmują zarówno dania na ciepło, jak i na zimno, a także świeżo parzoną kawę. Restauracja serwuje potrawy kuchni śródziemnomorskiej w obfitych porcjach, a posiłki można spożywać na patio z widokiem na morze. Chociaż niektórzy goście mieli mieszane opinie na temat jakości śniadań, ogólne wrażenia dotyczące jedzenia są pozytywne.

Opinie o basenie

Basen w hotelu oferuje możliwość relaksu w słonej wodzie, co stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych basenów. Goście doceniają jego czystość, dobrze utrzymane otoczenie oraz dostępność leżaków, które zapewniają wygodę podczas wypoczynku. Widok na malownicze krajobrazy dodatkowo uprzyjemnia czas spędzony przy basenie. To doskonałe miejsce na ochłodę w upalne dni i jeden z ważnych elementów oferty hotelu.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel położony jest w dogodnym miejscu na północy Malty, co czyni go świetną bazą wypadową do odkrywania lokalnych atrakcji. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe, które ułatwiają podróżowanie po wyspie, a także dostęp do urokliwych plaż i malowniczych widoków na morze. Dla osób lubiących zakupy, w okolicy dostępne są sklepy w zasięgu krótkiego spaceru. To idealne miejsce dla tych, którzy chcą połączyć zwiedzanie z relaksem w otoczeniu pięknej przyrody.

Ocena klientów
Holiday Check
3.4 / 6
Średni
60% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie3.5
Pokoje3.1
Położenie i okolica3.8
Gastronomia3.5
infrastruktura3.3
Ogólne wrażenia3.2
Holiday Check

(12 opinii)

Thumb up Holiday Check
88%
4.6 /6

Hotel

4.6

Pokój

4.2

Serwis

5.2

Położenie

4.3

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

3.8
Opinie użytkowników
Oliwia
styczeń 2020
3.6 / 6
Zalety
Dobra cena
Wady
Brak w tej cenie
Hotel
Hotel nie należał do nowych obiektów, ale zapewniał pobyt w dobrych warunkach. Niezła obsługa i standard adekwatny do ceny.
Pokoje
Pokój bez rewelacji jeżeli chodzi o wyposażenie. Czystość do przyjęcia, za to widok bardzo ładny.
Gastronomia
Korzystaliśmy za dopłatą ze śniadań, które były smaczne i syte. Świeże dania odpowiadały nam.
Infrastruktura
W ramach pobytu w tym hotelu zapewniony był dostęp do basenu. Niedaleko znajdował się przestanek autobusowy.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni
Piotr
maj 2018
3.2 / 6
Uzasadnienie
Hotel już posiadający swoje lata. Widać, że dawno nie remontowano go. Pokój nie był duży i śmierdział stęchlizną. Łazienka równie mała. Klimatyzacja nie działała. Odradzam
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Niewinny
listopad 2017
2.2 / 6
Hotel
Hotel robi dobre wrażenie, jest przystosowany dla osób ograniczonych ruchowo, to jest niepełnosprawnych. Znajdują się windy i podjazdy dla osób na wózkach. Świetne widoki gwarantuje wynajęcie pokoju z widokiem na morze.
Pokoje
Dużo minusów zauważamy w pokoju hotelowym.Poczynając od braku podstawowych urządzeń jak lodówka, która może być dostępna po uiszczeniu opłaty, brak czajnika, sejf, za który również ustalona jest opłata (1,5 EUR/dzień) oraz dostępna jedynie w recepcji suszarka do włosów. Największym problemem było zmienienie ustawień klimatyzacji, gdyż jak się okazało jedyny pilot do tego znajduje się w recepcji. Nigdy wcześniej nas coś takiego nie spotkało.
Gastronomia
Wysoka cena za piwo. Dania nie zachwycają, głownie posiłki typu makaron i pizza.
Infrastruktura
Największym i chyba jedynym plusem hotelu jest bardzo duży basen. Co do innych atrakcji, to trafiliśmy na zepsuty stół do bilarda oraz niedziałające komputery w lobby. Usługa WiFi dostępna jedynie za wysoką opłatą. Było to dla nas nie małe zdziwienie.
Położenie
Niedaleko hotelu jest jeden mały sklep oraz około trzech restauracji, poza tym w okolicy nie ma nic. Jest położony w zatoce St. Paul's Bay. Do najbliższego miasta można dojechać autobusem lub pieszo co zajmuje około 45 minut. Przy obiekcie nie znajdziemy plaży, znajduje się tutaj jedynie zatoka, raczej bez możliwości plażowania.
Ogólne wrażenia
Obsługa niezbyt sympatyczna, nie była chętna do pomocy. Problemem okazała się nawet prośba o wydrukowanie biletów na lot. Personel potrafił także schować parasole znajdujące się przy basenie podczas lekkiego wiatru, a raczej są niezbędne do dawania cienia w czasie sierpniowego upału.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Gabi
wrzesień 2017
3.8 / 6
Uzasadnienie
Lokalizacja przy zatoce St. Payl, od centrum daleko. Brak plaży i sklepów w okolicy. Smaczne chińska restauracja i wiele innych. Darmowy parking, jednak problem z miejscem. Obsługa na recepcji mało ogarnięta.Niewielkie, jednak czyste pokoje. Widok jednak na podwórko z brudnymi rzeczami. Nie działa TV, jedynie klimatyzacja. W łazience kosmetyki. WIFI oraz sejf kosztowne. Podstawowe śniadania dla anglików za 6 euro. Fajne, jednak nie za czyste baseny. Dużo włosów w wodzie. Nie najlepsze wrażenie sprawia restauracja. W pobliżu port, a tam łódki oraz kamienista plaża, z łagodnym zejściem do wody. Dobry na niewielki pobyt.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
luk
marzec 2016
4.2 / 6
Położenie
Piękna okolica. Super lokalizacja. Blisko restauracje i sklepy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Ambassador (Xemxija)

Lista najczęściej zadawanych pytań

Ile kosztuje wycieczka do hotelu Ambassador (Xemxija) ?

Czy hotel Ambassador (Xemxija) jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Ambassador (Xemxija) według Urlop.pl ?

Komu jest polecany hotel Ambassador (Xemxija) ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Ambassador (Xemxija) ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Malta International Airport (Luqa Airport)" ?

Lokalizacja hotelu Ambassador (Xemxija)

Jaka jest pogoda w Xemxija?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
16
15
16
17
20
24
27
28
27
24
21
18
średnia temp. w nocy
14
13
14
15
18
22
25
26
25
22
19
15
śr. ilość dni słonecznych
26
24
28
29
30
30
31
30
27
25
24
27
śr. ilość dni deszczowych
5
4
3
1
1
0
0
1
3
6
6
4
średnie opady (mm)
54.9
54.42
33.06
10.34
12.34
2.86
0.27
3.23
36.4
69.83
94.43
58.14
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie