Hotel Side Royal Paradise

Kumkoy, Riwiera Turecka, (Turcja)

Side Royal Paradise zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Side Royal Paradise może być interesującą opcją dla osób szukających przystępnego cenowo miejsca na pobyt. Jego lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do pobliskich sklepów i atrakcji, co może być wygodne dla gości planujących aktywne zwiedzanie okolicy. Warto jednak zauważyć, że opinie dotyczące czystości i jakości oferowanych usług są zróżnicowane. Niektórzy goście zwracają uwagę na niedostateczny poziom higieny w pokojach oraz w przestrzeniach wspólnych. Pojawiają się również uwagi dotyczące monotonii i jakości serwowanych posiłków. Stan pokoi bywa opisywany jako wymagający poprawy, co może być istotne dla osób oczekujących wyższego standardu. Hotel może być odpowiedni dla osób, które planują spędzać większość czasu poza obiektem, zwiedzając okolicę, i nie mają wygórowanych oczekiwań co do standardu zakwaterowania.

  • Nr 246 wśród 347 hoteli 4* na Riwierze Tureckiej
  • Transfer z lotniska ok. 50 min.
  • Długość lotu 2h 50min.

Opis hotelu Side Royal Paradise

Naszym zdaniem

Przyjemny hotel w dobrym standardzie w bliskości popularnego kurortu Side - ze starówką, sklepami, restauracjami. Odnowiony w 2020 r. Baseny, zjeżdżalnie, urozmaicone wyżywienie, wiele udogodnień dla dzieci i atrakcji sportowych. Doskonały na wypoczynek z rodziną!

Położenie

Ok. 350 m od prywatnej piaszczystej plaży (hotel zapewnia transfery busem; leżaki, parasole, materace i ręczniki plażowe bezpłatne), ok. 5 km od Side, ok. 12 km od Manavgat, ok. 57 km od lotniska w Antalyi.

Wyposażenie

Przestronne lobby z recepcją, sklepiki, restauracja główna z tarasem, 3 bary, 2 restauracje a'la carte (kuchnia włoska i turecka), kącik telewizyjny, bezpłatne Wi-Fi w lobby. Płatne: Vitamin Bar, wypożyczalnia samochodów, sala konferencyjna, pralnia, fryzjer, fotograf, opieka lekarska.

Pokoje

Hotel posiada 335 komfortowych pokoi rozmieszczonych w dwóch pięciopiętrowych budynkach.

Na wyposażeniu: centralnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, suszarka do włosów), telewizja satelitarna, minibar (woda mineralna uzupełniana codziennie), większość pokoi z balkonem.Płatne: telefon, sejf.

Rodzaje pokoi:

Twin Room Low Cost DZT - ekonimiczne, w niższej cenie, ok. 24 m kw.powierzchni, z balkonem francuskim lub bez balkonu.Możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób.

Twin Room DZ - standardowe z balkonem, ok. 28 m kw.

powierzchni.Możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.

Twin Room Side Sea View DZK - standardowe z bocznym widokiem na morze i balkonem, ok. 28 m kw.powierzchni.Możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób.

Family Room FZ - rodzinne z balkonem, ok. 30 m kw.

powierzchni.Możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób dorosłych i dziecka.

Family Room F2 - rodzinne z dwiema sypialniami, balkon francuski, ok. 32 m kw.powierzchni.Możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób.

.

Wyżywienie

All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadania, przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa, lody i ciasto, wieczorna zupa, jedna bezpłatna kolacja w każdej restauracji a la carte (wymagana rezerwacja), napoje i alkohole lokalne serwowane w wyznaczonych godzinach. Płatne: świeżo wyciskane soki, importowane alkohole, kawa po turecku, napoje w butelkach, fajka wodna.

Sport i rozrywka

2 baseny, basen z 2 zjeżdżalniami, basen kryty z wydzieloną strefą dla dzieci, fitness, aerobik, aqua aerobik, siatkówka plażowa, tenis stołowy, water polo, animacje w ciągu dnia i wieczorem, sauna, łaźnia turecka. Płatne: bilard, pokój gier, sporty wodne na plaży, zabiegi i masaże w Centrum Spa.

Dla dzieci

Brodzik, miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat, mini disco, plac zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na życzenie, w zależności od dostępności), indywidualna opieka nad dzieckiem (płatna).

Uwagi

Od obywateli RP wymagana jest wiza.

Kupuje się ją po przylocie na lotnisku - oficjalna cena od 11 kwietnia 2014 wynosi 30 USD lub 25 EUR / osobę.Innym sposobem nabycia wizy tureckiej (który ma być obowiązkowy w kolejnych latach) jest system online e-viza (https://www.evisa.gov.tr/en/), gdzie można nabyć wizę za 20 USD / osobę.Od 11 kwietnia 2014 strona ma zostać uruchomiona w polskiej wersji językowej, a płatność ma być możliwa za pośrednictwem kart debetowych i kredytowych.Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni w okresie 180 dni ważności wizy.

Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu do Turcji.

.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Opłat za wizę turecką, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Warunki wjazdu do kraju

Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. 

Aktualnie obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Przelot liniami lotniczymi corendon airlines/sun express/pegasus airlines

Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.

* Przelot liniami CORENDON AIRLINES

Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.

Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations

Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.

* Przelot liniami SUN EXPRESS

Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.

Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/

Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy).

Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.

W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy).Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). 

* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES

Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.

Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.

* Przelot liniami PLL LOT

Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny.Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.

Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu

Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.

* Przelot liniami TURKISH AIRLINES

Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny.Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.

Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl

Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.

Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.

Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.

.

Zmiana świadczeń w okresie zimowym

W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Hotel znany jest również jako

  • Desiree Resort
  • Desire Beach
  • Desiree Resort Hotel
  • Hotel Side Royal Paradise

Dane GPS

N 36º 48' 21.1032"
E 31º 21' 16.5122"

Opinie o hotelu Side Royal Paradise

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1954 opinie z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
18% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
191 opinii
5.0
421 opinii
4.0
112 opinii
3.0
203 opinie
2.0
546 opinii
1.0
481 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Jedzenie
  • Basen
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Czystość i porządek
  • Stan techniczny
  • Animacje

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Side Royal Paradise

Opinie o hotelu i otoczeniu

Side Royal Paradise położony jest w dogodnej lokalizacji, w pobliżu lotniska oraz licznych sklepów i centrów handlowych. Goście mogą korzystać z bliskości plaży, która jest łatwo dostępna, choć nieco oddalona od hotelu. Niektóre pokoje oferują widoki na morze, co może być atutem. Jednak stan infrastruktury hotelowej wskazuje na potrzebę modernizacji, a czystość w częściach wspólnych pozostawia wiele do życzenia. Mimo tych niedogodności, lokalizacja w centrum Kumkoy z licznymi atrakcjami w okolicy jest dużym plusem.

Opinie o pokoju

Pokoje w Side Royal Paradise wymagają poprawy, ponieważ wiele z nich jest zaniedbanych, z pleśnią na ścianach i sufitach oraz zniszczonymi meblami. Często zgłaszane są problemy z niedziałającą klimatyzacją, co obniża komfort pobytu. Łazienki również pozostawiają wiele do życzenia – są niehigieniczne, z pleśnią na kafelkach i zatkanymi odpływami. Wymiana ręczników i pościeli odbywa się rzadko, co wpływa na ogólną czystość. Dla osób mniej wymagających, które spędzają większość czasu poza hotelem, może to być opcja do rozważenia.

Opinie o gastronomii

Gastronomia w hotelu oferuje różnorodne dania, jednak często spotyka się z krytyką gości. Wiele osób narzeka na monotonię posiłków, które bywają zimne lub letnie, oraz na brak oznaczeń informujących o serwowanych potrawach. W restauracji zdarzają się braki czystych naczyń, a dostępne bywają brudne lub plastikowe. Jakość napojów, w tym alkoholi, również pozostawia wiele do życzenia, a ich serwowanie w plastikowych kubkach nie sprzyja pozytywnemu wrażeniu. Choć niektórzy goście doceniają smak potraw, ogólne doświadczenie gastronomiczne jest często oceniane negatywnie.

Opinie o basenie

Stan basenu w hotelu budzi zastrzeżenia wielu gości. Woda często jest zanieczyszczona, a leżaki wokół basenu są uszkodzone i zaniedbane. Brak regularnego czyszczenia sprawia, że basen nie zachęca do korzystania z niego. Jeśli zależy Ci na czystym i zadbanym basenie, warto rozważyć inne obiekty.

Opinie o plaży

Hotel znajduje się w pobliżu piaszczystej plaży, co jest wygodne dla osób chcących korzystać z uroków morza. Jednak niektóre opinie wskazują na problemy z czystością plaży oraz stanem leżaków, które bywają uszkodzone. Na plaży dostępny jest bar, co stanowi dodatkową możliwość relaksu. Mimo bliskości plaży, niektórzy goście zgłaszają uwagi dotyczące jakości transportu, który nie zawsze spełnia oczekiwania.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Side Royal Paradise nie jest szczególnie przystosowany dla rodzin z dziećmi. Brakuje tu atrakcji i animacji, które mogłyby zainteresować najmłodszych. Mini klub często pozostaje pusty, a animatorzy nie posługują się językiem rosyjskim, co może być utrudnieniem dla niektórych rodzin. Mini disco, choć dostępne, charakteryzuje się ograniczonym repertuarem, co może szybko znudzić dzieci. Dodatkowo, brak rozrywek w ciągu dnia może być problematyczny dla rodzin szukających aktywności dla swoich pociech.

Opinie o rozrywce i sport

Oferta rozrywkowa i sportowa w Side Royal Paradise jest ograniczona. Animacje są rzadkie i mogą nie zadowolić osób poszukujących aktywnego wypoczynku. Wieczorne programy rozrywkowe odbywają się sporadycznie, a animacje przy basenie są nieliczne i nie zawsze atrakcyjne. Brak zorganizowanych zajęć sportowych może być istotnym minusem dla osób ceniących aktywność fizyczną. Warto rozważyć inne opcje, jeśli zależy Ci na bogatej ofercie rozrywkowej i sportowej.

Opinie o położeniu i okolicy

Hotel znajduje się w centrum Kumköy, co sprawia, że jest dogodnym miejscem dla osób lubiących zakupy. W okolicy dostępne są liczne sklepy, bazary i restauracje oferujące lokalne produkty. Możliwość rezerwacji wycieczek i atrakcji kulturalnych pozwala na urozmaicenie pobytu. Plaża znajduje się w niewielkiej odległości od hotelu, co umożliwia szybki dostęp do relaksu nad morzem. Dzięki dogodnemu położeniu, goście mają również łatwy dostęp do transportu, co ułatwia zwiedzanie pobliskich miejscowości, takich jak Side i Manavgat.

Ocena klientów
Holiday Check
3.1 / 6
Średni
0% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie2.8
Pokoje2.8
Położenie i okolica4.1
Gastronomia3.8
infrastruktura2.8
Ogólne wrażenia2.5
Holiday Check

(6987 opinii)

Thumb up Holiday Check
45%
3.1 /6

Hotel

3.2

Pokój

3.2

Serwis

3.8

Położenie

4.8

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

3.5
Opinie użytkowników
Agnieszka
sierpień 2024
Zweryfikowane
4.5 / 6
Zalety
Pokój dosyć spory, czysty.
Jedzenie urozmaicone.
Basen ok.
Dobra lokalizacja.
Wady
Psująca się winda.
Brzydki zapach na korytarzu i w lobby.
Kiepskie animacje, zarówno dla dzieci jak i dorosłych.
Uzasadnienie
Pokój ok, jedna psująca się winda, jedzenie ok, brzydki zapach i wilgoć w lobby i na korytarzu.
Komu odradzasz i dlaczego?
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, co najwyżej na 4. Podczas tygodniowego pobytu 3 razy zepsuła się winda, także trzeba było iść na 5 piętro pieszo, brzydki zapach w hotelu, duża wilgoć.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 2 razy w roku
Yuliia
listopad 2023
1.7 / 6
Wady
Wymaga remontu
Czystość
Uzasadnienie
To najgorszy hotel, w jakim kiedykolwiek byłem. Uratowało mnie tylko jedzenie – było go dużo, chociaż nie zawsze było smaczne. Hotel jest brudny, stare naprawy, wszystko się rozpada, śmierdzi...
Komu odradzasz i dlaczego?
Ten hotel wymaga remontu! Absolutnie nie można tam jechać z dziećmi. Do morza trzeba przejść 300 metrów, a nie do pierwszej linii. Albo pojedź ciężarówką...
Małgorzata
styczeń 2020
2.9 / 6
Zalety
Brak
Wady
Zaniedbany i brudny obiekt
Hotel
Mocno zaniedbany hotel o bardzo słabym standardzie. Dzięki lokalizacji było trochę lepiej. ale ogólnie nie da się polecić tego obiektu.
Pokoje
Tragiczny pokój był bardzo zaniedbany i brudny. Sprzątania nie widział z pewnością od bardzo dawno. Wszędzie pleśń i śmierdząca kanalizacją łazienka.
Gastronomia
Jedzenie słabe, a przede wszystkim apetyt odbierał panujący na każdym kroku w restauracji brud.
Infrastruktura
Plaża okropnie daleko, a na dodatek nigdy nie było tam wolnych miejsc. Można zapomnieć było o znalezieniu wolnych leżaków jeżeli nie zarezerwowało się ich wcześniej.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień
Robert Skomorowski
styczeń 2019
Zweryfikowane
3.4 / 6
Uzasadnienie
W strefie "SPA" grzyb i pleśń: pod zdewastowanymi prysznicami, łazience, toalecie w której obsługa pali papierosy, na leżakach, drzwiach... W saunie urwana klamka a cześć sufitu jakiś czas temu doświadczyła lekkiego ognia... :) Obsługa nie informuje o jakichkolwiek podstawowych zasadach higieny. Grzyb i pleśń w łazience. Wyżywienie wybiórczo OK.
Hotel
Koty szwendające się w sali restauracyjnej podczas posiłków. W hallu zapasz starego kurzu. Prawdopodobnie stare sofy i fotele podczas wykonanego 4 lata temu remontu były tylko obite nowym płótnem.
Pokoje
Pleśń i grzyb w łazience. Dziurawe ręczniki. Brudne okna.
Gastronomia
Często brudne kubki i szklanki. Na wyposażeniu są również "szklanki" plastykowe delikatnie ujmując deczko "wiekowe".
Komu odradzasz i dlaczego?
Tym, którzy oczekują standardu 4* hotelu. W mojej ocenie 2* to adekwatna kategoria hotelu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje 3-4 razy w roku

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Side Royal Paradise

Lista najczęściej zadawanych pytań

Czy hotel Side Royal Paradise jest polecany przez klientów ?

Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Side Royal Paradise według Urlop.pl ?

Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Side Royal Paradise ?

Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Antalya Airport" ?

Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Side Royal Paradise?

Czy hotel Side Royal Paradise posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Side Royal Paradise

Jaka jest pogoda w Kumkoy?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
16
18
22
27
32
35
34
31
27
21
17
średnia temp. w nocy
5
6
8
11
15
20
23
23
19
15
10
7
śr. ilość dni słonecznych
19
17
21
21
24
27
30
30
28
24
21
18
śr. ilość dni deszczowych
12
11
10
9
7
3
1
1
2
7
9
13
średnie opady (mm)
178
110.4
111.6
75.7
33
5.2
3.8
1.6
12.2
89.3
174.9
277.5
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
408 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
83 oddziały
czekające na Ciebie